En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Loppisrunda

Publicerad 2009-07-18 15:37:14 i Konsumtion,

Jag och storasyster passade på att ta en loppisrunda innan jag körde upp till Södertälje igen!

Den här fåtöljen hittade jag på en loppis utanför Simrishamn, jag ska skaffa en annan kudde åt den bara.



Dessa hittade jag i Skivarp och blev lite kär


Servisen har sju koppar och fler fat och är från Lidköping, köptes också i Skivarp.  

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-07-18 21:59:49

Jag tänker på ett badkar för barn. ;)

Postat av: johanna

Publicerad 2009-07-19 09:01:50

Lite kanske ... :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela