En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Jag har genomborrat min kropp!

Publicerad 2009-05-30 06:43:46 i Utseendefixerat,

Jag har gjort våld på min kropp, genomborrat den med vassa verktyg och fört in främmande material... d.v.s. jag har piercat mina örsnibbar!

Efter att det var gjort fick jag en lapp med förhållningsorder som gjorde mig orolig för hur det skulle gå (jag får inte dricka alkohol, sola eller doppa huvudet de närmaste två veckorna)sedan kom jag på att värre spån än jag har tagit hål på en massa konstiga ställen och att deras öron har inte trillat av än.

Det var läskigt att sova med ringarna i och jag nojar mig över att de ska fastna på alla möjliga och omöjliga ställen... och när jag tittar mig i spegeln ser jag helt vuxen ut... (eh, ja det borde jag väl vid 31 års ålder) Hursomhelst är jag riktigt nöjd, både med resultatet och den professionella hanteringen. Nu ska jag ha de här ringarna inne i fem veckor och sedan blir det återbesök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela