En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Ett enkelt dubbelkort

Publicerad 2009-11-26 19:43:04 i Skapat,

Detta är kortet jag gjorde till skrotbokens tävling. Själva korttävlingen vann jag inte, men som enda deltagare i en utlottning blev det utdelning istället. Jag är glad nog att jag fick ett kort gjort till mammas 60-årsfest!
mamma

Det var dubbelvikt från början, men när jag skulle skriva i det så stavade jag fel på "mamma" så det fick bli ett enkelkort istället.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-26 21:18:14

Ja, mamma är ju lite knepigt att stava till. :)

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-12-16 09:01:36

Det lätta kan ofta vara det svåraste.

Jag tokgillar kreativitetet i ditt kort.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela