En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Jag kommer aldrig att gå med i postkodslotteriet

Publicerad 2011-01-29 13:25:46 i Allmänt,

Igår fick jag reklam för postkodslotteriet igen, jag vet inte hur många brev jag har fått som talar om för mig hur snopet det kommer att kännas om alla mina grannar vinner och jag inte var med ...
Jag är nyfiken på hur många ton papper som produceras om året enbart för att användas till reklam för postkodslotteriet. Hur mycket pengar har de egentligen kvar att lotta ut efter att marknadsföringsbudgeten har fått sitt?
En sak är säker, jag kommer aldrig att gå med och om alla mina andra grannar vinner blir jag glad för deras skull.
Det bästa sättet att tjäna på spel är att vara den som säljer lotterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela