En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Jag har haft en dålig dag så då kan jag väl få vinna lite också!

Publicerad 2011-05-27 00:24:29 i Allmänt,

Skulle flyga från Ö-vik till Köpenhamn idag, tyvärr fick planet inte lyfta på grund av askmolnet från Island, alltså blev det buss till Sundsvall och ett senare flyg. Detta ledde såklart till att jag missade anslutningsflyget men de bokade om min biljett och så vidare. När jag kom till flygplatsen så hade de inte bokat om min biljett så det fick jag göra själv, de hade inte heller riktigt gjort rätt med väskan så den kom aldrig med på anslutningen och nu är den borta. Jag fick inte hjälp med felanmälan på grund av att jag inte hade fått en bagagetag enligt standard så jag måste kontakta Arlanda själv imorgon ...
Att vinna i den här tävligen hade gjort mitt humör lite bättre, 40 par skor kan jag ha nytta av:
http://www.tlcsverige.se/tavling
Det var iallafall trevligt i Ö-vik, jag kom hem till slut och jag har fått köra traktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela