En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Jag har tältat

Publicerad 2012-07-17 21:41:24 i Grönt,

Den som känner mig vet att jag inte är en tältmänniska. Det är fortfarande sant, men ingen regel som inte har några undantag så bilden nedan visar faktiskt ett tält som jag har sovit i! Bilden är tagen på morgonen efteråt och vad som inte syns på bilden är att det spöregnade när vi vaknade.
Det var inte jättebekvämt och det är ganska bökigt, trots det är det troligen något jag kommer att göra om.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela