En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Har de slutat tillverka flygplan?

Publicerad 2012-06-23 08:44:11 i Allmänt,

Senast jag flög i ett plan där det var tillåtet att röka var 1996. Sedan dess har jag flugit en hel del gånger och det har aldrig varit tillåtet att röka, ändå har jag aldrig åkt i ett plan som inte har en lampa för rökning förbjuden.
Nu undrar jag om det beror på att jag helt enkelt inte har flugit med något plan som har tillverkats efter att rökförbud blev standard, eller om det beror på att de fortfarande bygger in den där lampan. Är de svåra att byta ut i efterhand? Till exempel en lampa för att man inte får ha på mobiltelefon vore väl mer passande ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela