En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Fortsatt Zagreb

Publicerad 2013-10-20 01:57:15 i Resa,

Andra dagen bytte vi hotell till det jag hade bokat från början, det var bättre på flera punkter men framförallt var kaffet vid frukosten godare!
 
Ingen semester utan museer, vi var bland annat på "Museum of broken relationships" - här är några bilder!
 
 
 
 
 
Speciellt mycket shopping blev det inte, men vi var inne i en antikaffär där jag köpte ett hänge som souvenir. 
 
Egentligen hade jag velat berätta mer, men jag är rätt trött och det är dags att sova. I min egen säng.
Borta bra men hemma bäst!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela