En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Min hobbybok!

Publicerad 2014-02-08 20:27:21 i Tryckta bokstäver,

Jag har precis suttit och bläddrat i min hobbybok, det finns så mycket jag vill göra! Den innehåller verkligen mycket av väldigt varierande svårighetsgrad.
 
Jag tror att det kan vara läge att göra några av de enklare sakerna först, till exempel äggljus till påsk, mosaik eller fläta en korg! Allra mest sugen är jag på bokbinderi, men det känns lite avancerat för att klara av på egen hand på en gång! Den får vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela