En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Jag har inte varit i Stockholm

Publicerad 2015-02-10 21:36:00 i Resa,

Jag har varit på Arlanda, jag åkte till Arlanda i går morse och sedan var jag där i trettiotre timmar innan det var dags att åka hem. Jag måste erkänna att jag gillar det praktiska i det, men det är lätt att få en liten märklig uppfattning om var man faktiskt är. Eller som jag avslutade samtalet med A innan incheckningen.
- Jag ringer när jag är i Malm ..Sto... Arl..ö ... ähmen vafan jag ringer senare!
 
Detta var utsikten från hotellrummet, så jag ska inte överdriva ... man såg fakitskt ut!
 
Av någon orsak hade de dekorerat mitt rum med chili och någon slags mönstrat trä.
Och en genomskinlig spegelram

 
Men inget av det där spelar egentligen någon roll i ljuset av det viktiga: Det fanns ett badkar.
(och mötet gick bra och var intressant och så vidare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela