En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Idag har jag fyllt år

Publicerad 2015-05-05 20:46:34 i Allmänt,

Jag har fått frukost på sängen, ungefär en timme tidigare än jag brukar kliva upp. Först satt jag bara där i sängen och försökte hålla ögonen öppna samtidigt som jag drack kaffe, men senare när jag var ensam åt jag också upp de smörgåsar som var bredda åt mig.
Jag gick förbi konditoriet och köpte en liten prinsesstårta som jag presenterade för mina kontorskamrater med orden "jag har tagit med något lika svenskt som surströmming"
 
De hade aldrig ätit prinsesstårta förr, men de verkade gilla den (och den blev uppäten).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela