En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Självporträtt är svårt...

Publicerad 2009-04-26 10:57:05 i Skapat,

Sista lektionen var självporträtt... Det var kul men inte lätt! Nu är kursen slut så jag får väl fortsätta öva på egen hand.


Den här ritade jag jättesnabbt med kol när jag tröttnat på alla mina noggranna försök med blyerts. Jag gillar den lite för att jag ser helt galen ut (fast jag får nog öva lite på det där med ansikten)


Det här var det allra sista jag gjorde på lektionen... jag har iallafall lyckats fånga tröttheten hos modellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela