En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Ibland blir man lite less på folk

Publicerad 2014-02-12 06:25:00 i Allmänt,

 När de slår sönder ens bilruta till exempel
 
De verkar inte ha tagit något, de har känt igenom träningsväskan (jag ångrar att jag packade ur den blöta handduken efter förra träningen!) men såvitt jag kan se är allt kvar.
 
Såhär får det se ut som en temporär lösning tills jag har bytt ruta. (lappen informerar om att bilen är tömd på allt av värde då den sortens människor som skulle få för sig att bryta sig in i bilen igen förmodligen inte hör till den kategori av människor som kan räkna ut det själva, å andra sidan är jag inte säker på att de kan läsa heller)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela