En vanlig trist sida

En vanlig trist sida. Inget att fästa sig vid. Inget man vill följa. Uppdateras sällan. Ogillar långa meningar. Fyrkantigt skriven. Ingen stil. Ingen humor. Ingen kreativitet. Ingenting. Enjoy.

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2016-04-25 09:31:12 i Allmänt, Resa,

Jag har tömt över bilder från min telefon på datorn, och tänkte att jag kanske skulle lägga upp några från Kina här. Det var ju trots allt bara en månad sedan jag åkte hem därifrån.
 
Det var elmopeder överallt.
 
 
En massa smårätter på en roterande glasskiva på bordet var ett mycket trevligt sätt att äta. Det blev betydligt fler rätter senare, men då var jag fullt upptagen med att äta och tänkte inte riktigt på att fotografera.
På just den här restaurangen satt man i små rum med ett runt bord som rymde ett sällskap i varje rum. 


Från annan restaurang (vi kanske beställde in lite mycket mat för två personer)
 
Jag tror att just den här bilden är obligatorisk att ta när man är i Shanghai.
 
 
Eller om det ska vara i kvällsljus
 
Den här helgaktiviteten hade nog inte gått hem i Sverige
 
Byggnadsställningar
 
Och så avslutar jag med en gatubild
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela